آی پد!!
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
IT ENGINEERING
16 / 7برچسب:, :: 18 ::  نويسنده : BlackHats

 

نوشته شده توسط تيم فناوري  
اوایل اسفند ماه شرکت اپل بالاخره به ماه ها گمانهزنی پایان داد و یک لوح رایانه یا tablet را به نام "آی پد" عرضه کرد . استیو جابزمدیرعامل شرکت اپل این ابزارک لمس پذیر را طی مراسمی در سانفرانسیسکو معرفی کرد. آقای جابز آی پد را محصولی بین لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند توصیف کرد.
 
حال بطور مختصر به معرفی این محصول میپردازیم.
ای پدچیست؟
ای پد که محصولی بین گوشی های هوشمندو نوت بوک ها محسوب می شود مجهز به یک نمایشگر تخت لمسی است که از کیفیت نور ونمایش خوبی برخوردار است.
این رایانه لوحی زیبا و باریک از یکصفحه نمایشگر 9.7 اینچی رنگی وریزپردازنده 1 گیگا هرتزی و فلش مموری 16 تا 64 گیگابایتی بهره می برد.
ضخامت صفحه نمایشگر ای پد 27.1سانتیمتر و وزن ان تنها 680 گرم است و این بدان معنی است که ای پد باریکتر و سبکتراز تمام لپ تاب ها و نوت بوک های کنونی است.
 
امکاناتی که ای پد فراهم میکند:
ای پد دستگاهیاست برای جستجو بر روی وب،خواندن و ارسال ایمیل،ویرایش و مشاهده عکس،تماشایفیلم،گوش دادن به موسیقی، بازی با بازیهای رایانه ای،خواندن کتابهای الکترونیک،تماستصویری و امکان دسترسی مستقیم به فروشگاه.
همچنین ای پد ارتباطات وای فای و شبکهارتباطات همراه نسل سوم را نیز پشتیبانی می کند.
ای پد بخاطر نمایشگر عریض و نرم افزارصفحه کلید در ابعاد تقریبا طبیعی صفحه کلیدهای فیزیکی خواندن و ارسال ایمیل رابسیار اسان کرده است.
 
همچنین کاربرانمی توانند عکسهای خود را از رایانه های مک. رایانه های شخصی ویا دوربین دیجیتالوارد ای پد خود کنند و در انجا یک البوم مجازی را سازماندهی کرده و عکس ها را پس ازویرایش با دیگران به اشتراک بگذارند.
ای پد شامل 12برنامه جانبی مرتبط با فناوری چند لمسی پیشرفته است هر برنامه جانبی هم بصورت نماینزدیک وهم بصورت پانورامیک عمل می کند و زمانیکه کاربر ای پد را به هر جهتی بچرخاندموجب می شود که تصویر لمسی نیز بطور خودکار به همان طرف حرکتکند.
 
و اما نقص هاي آي پد :
ای پد خیلی بزرگتر از ان است که بتوانبعنوان یک گوشی همراه از ان استفاده کرد و حتی خیلی کوچکتر از ان است که بتوانیم ازان انتظار بازدهی یک رایانه را داشته باشیم.
در ای پد شما نمیتوانید تصویر ویدیویی و یک صفحه وب را در کنار هم اجرا کنید می بایست از اپلیکیشندر حال اجرا خروج کند و برنامه بعدی مورد نظر خود را باز نماید.
 
ای پد قادر بهاتصال به هیچگونه کابل USB نيست ! برای اینمنظور نیاز به خرید یک اداپتور خواهید داشت.
همچنین اپل از ارائه فلش بر روی ایندستگاه سر باز زده است ، به این معنا که صفحات وب بسیاری قادر به نمایش در ای پدنخواهد بود.
شاید بزرگترین عیب ای پد نبود یکدوربین باشد دوربین امروزه در همه تلفن های همراه اجباری است و بازار نشان داده استکه نوت بوک ها نیز به سرعت در حال ارتقا به دوربین هستند.
 
ارزان ترین نمونه "آی پد" با 16 گیگابایت حافظه و امکان تماس بی سیم (wi-fi) به اینترنت به قیمت 499 دلار عرضهمی شود.
گران ترین نمونه آن با 64 گیگابایت حافظه و امکان تماس اینترنتیاز طریق امواج 3G به قیمت 829 دلار فروخته خواهد شد.
البته کاربران همچنین برای استفاده از شیوه تماسبا 3G باید یک یک آبونه ماهانه بپردازند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب